Klachtenfunctionaris
Indien de cliënt twijfelt over het vinden van de juiste weg voor het wegnemen van ongenoegen/oplossen van de klacht, kan hij advies vragen aan de Klachtenfunctionaris. De Klachtenfunctionaris is onafhankelijk, goed op de hoogte van de Klachtenregeling en probeert middels bemiddeling tot een oplossing te komen. De CZMN heeft voor de inzet van een klachtenfunctionaris afspraken gemaakt met de organisatie Quasir. Indien een cliënt gebruik wenst te maken van de Klachtenfunctionaris, dan dient hij rechtstreeks contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van Quasir.
Contactgegevens Quasir:
• Telefonisch: 06 4844 5538 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur)
• E-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
• Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel
Uiterlijk binnen 48 uur na melding wordt teruggebeld of ge-e-maild.
Meer informatie over Quasir is te vinden op de website: www.quasir.nl
De kosten van de Klachtenfunctionaris (uurvergoeding en reiskosten) worden door de CZMN in rekening gebracht bij de zorgaanbieder/lidorganisatie. Voor de cliënt zijn hier geen kosten aan verbonden.