Ledentevredenheid CZMN
In het kader van het kwaliteitsbeleid van de CZMN is vastgelegd dat leden in het bezit dienen te zijn van een ISO 9001/HKZ of een ander vastgesteld keurmerk. Deelname aan het jaarlijkse proces van externe en interne audits is eveneens onderdeel van het kwaliteitsbeleid. In het kader van de interne audits is het Normenkader CZMN vastgesteld. Een van de items die hierin genoemd wordt, is dat er jaarlijks een tevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd onder cliënten van onze leden/zorgaanbieders.
Ook de CZMN wil zelf graag weten hoe onze leden de aankijken tegen het functioneren van onze kantoororganisatie. Daarom voeren wij ook jaarlijks een tevredenheidsonderzoek uit onder onze leden. In oktober 2024 heeft het Ledentevredenheidsonderzoek CZMN 2024 plaatsgevonden. 74% van de leden heeft de enquête ingevuld. De gemiddelde waardering voor de CZMN is een 8,3, vorig jaar was dit een 8,0. De samenvatting van de resultaten van het ledentevredenheidsonderzoek CZMN 2024 lees je hier. Hierin is eveneens de reactie van de CZMN op de resultaten opgenomen.