Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris (KF) is degene die een cliënt informeert en adviseert over de mogelijkheden om een klacht in te dienen en waar mogelijk een bemiddelende rol speelt tussen de cliënt en de zorgaanbieder. Indien de cliënt twijfelt over het vinden van de juiste weg voor het wegnemen van ongenoegen/oplossen van de klacht, kan hij/zij advies vragen aan mevrouw Marion Sluis, onafhankelijk Klachtenfunctionaris. Zij is goed op de hoogte van de klachtenregeling en probeert middels bemiddeling tot een oplossing te komen. Marion Sluis heeft ruime ervaring, en is niet in dienst van de CZMN.
Contactgegevens Marion Sluis:
- Telefonisch: 06 5142 6792 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur)
- E-mail: klachtenfunctionaris@czmn.nl
- Per brief in een gesloten envelop met daarop ‘Vertrouwelijk’, sturen aan:
Coöperatie Zorgaanbieders Midden Nederland
Klachtenfunctionaris
Schoolpad 1B
3851 JE Ermelo
De kosten van de Klachtenfunctionaris (uurvergoeding en reiskosten) worden door de CZMN in rekening gebracht bij de zorgaanbieder/lidorganisatie. Voor de cliënt zijn hier geen kosten aan verbonden.
Bij afwezigheid van de klachtenfunctionaris vindt waarneming plaats door de cliëntvertrouwenspersoon van de CZMN.